Sjukt huvud & dampande blogg

Först vill jag säga att jag är rätt vansinnig på min jäkla blogg just nu! Den håller på o dampar så jäkla mycket! Bara en massa error-grejer hela tiden! Har en känsla av att jag snart kommer dänga till någon eller något. Skrev lixom ett långt inlägg innan det här, och poff det försvann. Vad glad jag blev då :)

Dessutom är jag sjuk och hemma idag igen. Orkar inte med den här sega, tröga, dumma huvudvärken. Varför kan den inte lämna mig ifred och söka upp nåt annat offer?
Blir ingen ridning ikväll (suck), men ska troligen få åka och mocka lite ändå :) Mocka och krama om min stora bäbis <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahah, 3 likadana inlägg blev det också xD

2010-01-28 @ 23:15:47
URL: http://pawprints.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0