Upplands Väsby

Drog ju till Upplands Väsby idag :D Först till Horze och sedan till Hööks :) Horze hade faktiskt många snygga saker :P Fast jag fastnade ju såklart framför alla underbara träns... Gosh vad jag älskar träns :D Fast jag köpte inget :P Däremot köpte jag ett rullat pannband för 279 :- och jag hoppas hoppas hoppas att det passar nu! Såg rätt stort ut, hoppas att det inte blir för stort på Sevens panna x3 Blir ju rätt svårt att lämna tillbax lixom ...

På Hööks fick mamma och pappa för sig att dom skulle köpa en grimma till Seven :P Det blev tillslut en ljusgrön med vit fodring. Mamma ville ha en röd, men jag sa grön. Fast egentligen ville jag ha en rosa, men pappa vägrade ge med sig :P haha, undra varför?? Tillsut blev det en grön, men senare kom jag ju på att det var typ den sämsta färgen en människan kan köpa till sin pålle. En ljusgrön grimma med vit fodring. Oj vad ren och fin den kommer vara efter några gångers användning... Så beklagade jag mig över mina impulsköp, att jag hatade dem. Men då påminde mamma mig om att det var hon och pappa som köpt den, så jag skulle inte tänka mer på den saken... Lätt för dem och säga! Jenny kmr bli galen på mig imorgon xS

Kommentarer
Postat av: Emmaa

haha, men om jenny blir galen då säger du bara ( det var mamma! ) haha träns e underbart:)

2010-02-06 @ 21:18:12
URL: http://emmaaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0