Seven :)

Tänkte bara säga till alla er som undrar hur det är med Seven just nu ...

Han fick ju ont i ryggen, om det var förra veckan? Jo, det måste ha varit i tisdags. Vi har funderat mkt över varför han har det, antingen har han träningsvärk, eller så är det sadeln som trycker någonstans... Träningsvärk kan man nästan utesluta, eftersom han är musklad, och jag har inte kört så värst hårt med honom. Dessutom borde träningvärken försvinna efter en vecka, drygt!
Så, nu håller jag på o tömkör honom för att han ska få jobba med ryggen utan att bära nåt tungt... Det går bättre och bättre, även om det gick skit idag, för att jag är trött och stressad över skolan som vanligt.. I helgen ska jag dock försöka rida barbacka, och skritta över bommar i låg form :) Lollo har ju fått sin kamera nu, så hon har sagt att hon ska fota mig och Seven :'D Hoppas det blir av!

Haha, så ligger det till ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0