Dålig uppdatering

Halloj allihopa :) Har varit riktigt dålig på att uppdatera den här veckan :P Men som sagt, mycket i skolan och länge i stallet på kvällarna, så jag hinner lixom inte...
Veckan har varit rätt dålig, egentligen. Seven har fått ont i ryggen, och vi vet inte varför. Först trodde vi (jag och Jenny) att det var träningsvärk. Men sen, när vi diskuterade med veterinären, så sa hon att det var konstigt, eftersom han är musklad och så... Så det kanske är sadeln som klämmer någonstans. Jag tkr det ligger bra, men hur duktig är jag på det där? :s Jenny ska ta ut sadelprovarn' som ska kolla på en av hennes hästar, så då ska hon få kolla på Sevens samtidigt ;)
 
Imorn blir det UPPLANDS VÄSBY !!! Vet inte riktigt vad jag ska köpa, vi får se imorn ;D Uppdatering kommer definitivt!


Kommentarer
Postat av: Emmaa

hoppas det blir något fiint:) stackare som har ont i ryggen.....

2010-02-05 @ 22:12:06
URL: http://emmaaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0